Banner
Geometria kół
Wpisz czego szukasz
Podstawowe informacje

Mondolfo Ferro Trigon 648 to urządzenie pomiarowe, pracujące w technologii podczerwieni CCD.
Sygnał przesyłany jest i odbierany jest dzięki 8 kamerom, które pozwalają na dokładne wykonanie pomiaru oraz dodatkowe informacje o przesunięciu poszczególnych osi i kół ( co jest ważne przy autach powypadkowych). Sygnał z kamer do jednostki głównej przesyłany jest drogą radiową o wysokiej częstotliwości.
Urządzenie pozwala na dokonanie kompensacji bicia koła poprzez przetoczenie jak i podniesienie pojazdów
Baza zawiera dane dotyczące obciążenia pojazdu jak i wysokości zawieszenia.

Opis produktu

Funkcje ogólne:

  • Pomiar kątów za pomocą nowej generacji czujnikami o dokładności do 0°01’
  • Kompletna baza danych, która może być programowana przez użytkownika
  • Kompensacja podczas uniesienia pojazdu lub przetaczania
  • Kąty wyświetlane na bieżąco podczas regulacji
  • Porównanie na ekranie kątów zmierzonych oraz danych producenta
  • Program Spojler
  • System pomocy na każdym etapie pracy
  • Regularna aktualizacja programu – dostępne za opłatą


Wyposażenie standardowe

  • 4 głowice
  • 4 uchwyty do głowic 10-21’’, 4-punktowe
  • szafka z komputerem PC
  • klawiatura, mysz
  • monitor LCD 19’’
  • kolorowa drukarka
  • CD z oprogramowaniem
  • blokada kierownicy
  • blokada hamulca
  • obrotnice

 
Zalety urządzenia:
 
Konkurencyjna cena
Oferowana cena za urządzenie Trigon648 jest bardzo konkurencyjna do podobnych urządzeń na rynku.
 
Bezprzewodowa łączność 
Oparta na technologii radiowej łączy głowice z komputerem dzięki zewnętrznej antenie. Brak kabli łączących głowice z kabiną i szybkość obsługi to duży atut podczas pracy. Bezprzewodową pracę głowic zapewniają popularne akumulatorki AA które można w łatwy sposób naładować oraz wymienić w razie potrzeby.parta na technologii radiowej łączy głowice z komputerem dzięki zewnętrznej antenie. Brak kabli łączących głowice z kabiną i szybkość obsługi to duży atut podczas pracy. Bezprzewodową pracę głowic zapewniają popularne akumulatorki AA które można w łatwy sposób naładować oraz wymienić w razie potrzeby.
 
Aluminiowa konstrukcja głowic
Dzięki użyciu aluminium obniżona została waga głowic jak i zapewniło to precyzję wykonania i pomiaru.

Uchwyty do kół 4-punktowe 10’’-21’’
Wygodne w obsłudze uchwyty o szerokim zakresie chwytania pozwalają na wygodną i szybką pracę. Umożliwiają wykonanie kompensacji bicia koła poprzez przetoczenie pojazdu. Obracane końcówki uchwytu pomagają dopasować się do rodzaju felgi.

Możliwość kompensacji bicia kół poprzez przetaczanie
Istnieje możliwość szybkiej kompensacji bicia wszystkich kół poprzez przetoczenie pojazdu po równej powierzchni.

Baza danych
Zawiera ok. 20 000 pojazdów. Sukcesywnie uzupełniana (za dopłatą) stanowi mocny punkt oprogramowania.
 
Program „spojler”
Program ten pozwala mierzyć pojazd o niskim zawieszeniu bez potrzeby dokupowania, domontowywania specjalnych zestawów. Ułatwia i przyspiesza pracę oszczędzając wydatki dla warsztatu.
 
Dodatkowe wyposażenie:

  • Płyty rozluźniające – krótkie (nr kat. CB1000)
  • Płyty rozluźniające – długie (nr kat. JBPRD)
  • Komplet 4 podwójnych stopek do uchwytu – ułatwiają montaż na różnych typach felg (nr kat. MF8-33100039)
  • Aktualizacja bazy danych (nr kat. MF8-33100133)
  • Animacje punktów regulacyjnych (nr kat. MF8-33300045)
  • Oprogramowanie specjalistyczne do aut grupy VW/Audi (nr kat. MF8-33300042)
  • Oprogramowanie do aut Mercedes Benz – wysokość zawieszenia (nr kat. MF8-33300044)
  • Uchwyt do monitora LCD (nr kat. MF8-61200143)
  • Rozpórka do VW Golfa III (nr kat. CB519-5075)
  • Belka VAG z adapterami (nr kat. CB518-2837)
  • Szczypce do regulacji zbieżności (nr kat. CB561-3708)
  • Poziomica kierownicy (nr kat. JBPOZ)
  • Miernik kątów do Mercedesa (nr kat. HA913009024)