Urządzenie B-Touch to profesjonalne urządzenie diagnostyczne pozwalające na kompleksową diagnostykę pojazdu, w tym m.in. podglądy parametrów bieżących, dużo funkcji specjalnych jak: programowanie kluczy, adaptacje elementów wykonawczych, korekty, testy dynamiczne, regeneracje filtrów DPF i wiele innych.
Opis produktu
Cechy urządzenia:
solidna obudowa wykonana z aluminium. Wysoka trwałość i wytrzymałość przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnego wyglądu.
duża matryca 7″ 800 x 480 pixeli ponad 262 000 kolorów
intuicyjne meny oparte na koncepcji renomowanego producenta
pamięć obliczona na wiele lat rozwoju urządzenia, obecnie wykorzystana w zaledwie 8%
wewnętrzny akumulator pozwalający na 3 godziny pracy bez zasilania testera z zewnątrz
w warunkach pracy po podłączeniu do złącza pojazdu tester ładuje się automatycznie
możliwość połączenia bezprzewodowego z komputerem PC w celu drukowania raportów i archiwizacji przeprowadzonych badań
Możliwości diagnozy:
odczyt informacji ECU
odczyt parametrów pracy
odczyt i kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie
lokalizacja złącz „Pass Trough” – autoryzowana przez producentów samochodów,
zaawansowana diagnostyka systemów pokładowych
Nowe funkcje: INTELLIGENCE – zoptymalizowany podział funkcji diagnostycznych tworzących logiczny
ciąg czynności w trakcie badania pojazdu
DYNAMIC TESTS – specjalistyczne procedury testowe połączone z aktywacjami elementów
wykonawczych. Prowadzą użytkownika niejako „on line” krok po kroku przez kolejne etapy
procesu diagnozowania usterki.
DISPLAY GRAPHS – wizualizacja parametrów pracy w formie graficznej na wykresach
SPECIAL FUNCTION – zbiór funkcji zastrzeżonych do tej pory dla serwisów ASO takich jak np.:
– zmiana języka oraz konfiguracja systemów komfortu w pojazdach BMW
– programowanie sterowników w grupie Fiat
– kodowanie kluczy w grupie VW
BIULETYNY TECHNICZNE – informacja techniczna w postaci opisu i zdjęć dotycząca najczęściej
spotykanych usterek w danym pojeździe. Biuletyn opisuje objawy, przyczyny i rozwiązanie problemu.
POMIARY – możliwość podłączenia oscyloskopu dwukanałowego
QUICK – bezpośredni dostęp do wybranych funkcji poprzez wpisanie słowa kluczowego. Łatwe wyszukiwanie
interesującego nas komponentu lub funkcji w całej bazie testera bez konieczności przechodzenia po wszystkich
etapach wyboru (marka, model, silnik, sterownik…)
MULTILANGUAGE – otwarty dostęp do różnych wersji językowych
PROTOKOŁY KOMUNIKACJI:
– ISO 9141-2 (ISO 14230)
– ISO 11519 – J1850 (PWM VPW)
– CAN HIGH speed 11898
– CAN LOW speed
– CAN Single wire (Opel corsa D, Zafira B, Astra H)
– CAN KW2000 15765
– SAE J2610 (Daimler Chrysler SCI)
– SAE J2534 Pass Tru compliant
– SAE J2610
Umożliwiamy wykonanie pokazu urządzenia na dowolnych pojazdach, w celu sprawdzenia jego możliwości w praktyce!
Tester w żaden sposób nie blokuje się po wygaśnięciu aktualizacji.